Od svog osnivanja, Chery se uvek pridržavao strategije zasnovane na tehnologiji kao korporativne vizije, stvarajući brend vozila koji su konkurentni i uticajni na svetskom tržištu.
Oslanjajući se na stalnu težnju za tehnološkim inovacijama, Chery je postala prva kineska kompanija za proizvodnju putničkih automobila koja je usavršila osnovnu tehnologiju motora, menjača, šasije, platforme i nove energije i takođe je prva kineska kompanija koja izvozi vozila, CKD delove, tehnologiju i opremu za proizvodnju motora na inostrana tržišta.
Chery je uvek bio fokusiran na razvoj domaćeg i inostranog tržišta. Chery kontinuirano produbljuje svoju globalizaciju kroz implementaciju strategije proizvoda, strategije lokalizacije i strategije talenata. Nakon više od 20 godina razvoja prodajna i servisna mreža kompanije Chery pokriva više od 80 zemalja i regiona i osvojila je poverenje 9,5 miliona kupaca širom sveta.
Globalno automobilsko tržište ulazi u novu eru Elektrifikacije, Povezivanja, Inteligencije i Deljenja, što će jednom u ovom veku dovesti do velikih promena. 2018, Chery je zvanično izbacio inteligentni brend CHERY LION, koji označava sveobuhvatnu transformaciju ka intelektualizaciji i obavezao da će kupcima širom sveta obezbediti pametan i interkonektovan način života nove ere.
U međuvremenu, Chery je sproveo niz aktivnosti društvenih doprinosa koji se odnose na ekološki razvoj, zaštitu životne sredine, socijalnu zaštitu, razvoj talenata i druga polja na globalnom tržištu. Nadamo se da će naši napori doprineti društvu i napraviti dobar uticaj.
Chery će uvek nastojati na strategiji koja se zasniva na tehnologiji, iskustva kupaca će nam uvek biti najvažnija i obezbedićemo bolje proizvode i usluge potrošačima širom sveta kroz stalne inovacije i integraciju resursa.